Veckans miljöbov 3

Nu är borgenbloggen tillbaka efter ett litet höstlov och noll PA-jobbande. Man behöver sådant också

Veckans miljöbov nummer tre ska utses. Syftet med mitt PA är att förändra mina egna och andra på Borgens miljövanor. Därför måste naturligtvis vara självkritisk. Lite av detta har ni sett när jag erkände att jag brukar skölja disken under rinnande vatten.
Den senaste tiden har jag fått en hel del pikar angående att jag flugit en del på lovet. Så ja, ni vinner. Ni har rätt. Jag utser mig själv till veckans miljöbov för fyra flygresor(egentligen två, men det är start och landning som kräver mest bränsle så jag får nog räkna det som fyra med mellanlandningar).


lih

Må jag brinna i helvetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0