Veckans milöbov 4

Jag har tidigare uppmärksammat de mystiska tvättvanorna hos en del borgenbor. När veckans miljöbov gör sin fjärde vecka är det åter tvättandet som står i fokus. Veckans miljöbov erkände alldeles själv vad hon gjort. (Och ja Tobbe, jag kan välja tjejer till veckans miljöbov också!) Hon ska väl ha lite cred för att hon erkände och var medveten om sitt misstag, men ett misstag är det ändå. Veckans miljöbov berättade efter innebandymatchen förra veckan att hon tvättat ett par vita shorts i tvättmaskinen. Endast. Inte ens en liten vit t-shirt eller ett lakan fick åka med. Hon försvarade sig med att det var lånade byxor och att hon ville lämna tillbaka dem så fort som möjligt, men ändå. Ett par shorts. En tvättmaskin. Ett jordklot. Skäms på dig, Johanna Holmén!

Lite cred bör tjejen i bakgrunden ha, det var hon som kom på den förträffliga tanken om att jag borde utse veckans miljöbov!


Kommentarer
Postat av: Grannen J

HAHAHAH DU VALDE VERKLIGEN DEN MEST SMIKRANDE BILDEN PÅ MIG kära granne x) Skall försöka bättra mig så att jag också får komma till himmlen x)

2010-11-15 @ 23:19:05
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0