Borgenbloggen

Hej!
Här på borgenbloggen kommer jag berätta om mitt projektarbete som handlar om att förbättra borgenbornas miljövanor. Jag kommer ge tips på hur man sänker sin energiförbrukning, presentera resultatet på de undersökningar jag gör och ordna någon tävling med mera. Den här bloggen kommer redovisa det jag gör under tidens gång så slipper jag lämna in ett stort skriftligt arbete om det jag kommer fram till.
Jag ska försöka vara flitig med uppdateringar så att det blir intressant och kul att läsa.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

LYCKA TILL ANNA!!

Jag stödjer dig fullt ut, hoppas du dtödjer mig i mitt arbetarklassen i konsen-projekt!! haha! PUSS

2010-10-12 @ 21:03:52
Postat av: anton på fyran

ser fram emot mycket trevlig nattläsning på denna blogg!

2010-10-12 @ 22:00:09
Postat av: Anna

Elin: Tackar för supporten från skåneland. Jag ska såklart stödja dig, vill du komma på ett studiebesök i arbetarstaden Olofström är du mer än välkommen :D

Anton: Det låter bra, då har jag kanske värvat en läsare i alla fall!

2010-10-12 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0