Sopigt

Jag får börja med att ursäkta den kassa uppdateringen under helgen. Är man ute på vift i Sverige utan dator så är man. Jag lovar att bättra mig.
Den här bloggen har hittils bara innehållit smarta, men ganska tråkiga tips om hur man är rädd om vår jord. För att göra det lite roligare kommer jag införa en ny kategori. Imorgon avslöjas vem som tar hem den åtråvärda(?) titeln Veckans miljöbov. För att få utmärkelsen ska man, under veckan eller under en längre tid ha haft ett beteende som inte är OK ur miljösynpunkt. Personen ska vara boende på borgen. Jag har mina funderingar på vem som ska få utmärkelsen första gången, men vem det är, det får ni se imorgon. Se till att titta in då, för det här vill man inte missa!

Kommentarer
Postat av: detblirintejag!

AH! jag körde faktiskt bara bil till skolan idag för att jag kom från karlskrona. Och! jag släckte precis min lampa... (a)

2010-10-18 @ 19:35:19
Postat av: Anna

Bra Kristin. Kan säga så mycket som att det inte är du! :)

2010-10-18 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0