Veckans miljöbov 2

Nu är jag tillbaka från Litauen. Värt att rapportera därifrån:
-Maten var inte god. Punkt
-Terrängen var askalas.

Det är måndag idag, vilket betyder att jag ska utse en ny miljöbov. Valet den här veckan var inte särskilt svårt.
Återigen är det en kille som roffar år sig titeln. Genom sina extrema sorteringsovanor har han helt klart förtjänat den.
Vid ett tillfälle erkände han att han inte sopsorterade. Alls. Han slänger allt i samma påse, även farligt avfall som batterier. Då killen går el skulle man kunna tro att han vet vad olika elektriska apparater innehåller, men där tar man miste. En riktig sopa är han, bågskytten Viktor Lundström.




Skäms!
(Bild från Facebook)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har även på tvn när jag inte är hemma ;)

2010-10-26 @ 18:21:26
Postat av: Anna

Skäms Viktor. Du kanske kan få titeln en gång till!

2010-10-27 @ 10:30:48
Postat av: Tobbe

Jag vet att det kommer bli killar varje gång...

2010-10-27 @ 16:43:42
Postat av: Anna

Jag kan garantera att du har fel, någon av honkön kan nog dyka upp här

2010-10-27 @ 23:40:57
Postat av: Yoko Ono

Jag har hört att flygresor är bra för miljön, framförallt dom riktigt långa till exempelvis New York!!!!!!!

2010-10-28 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0