Veckans miljöbov

Så kommer då avslöjandet ni alla väntat på! Personen som får utmärkelsen den här veckan har verkligen gjort sig förtjänt av titeln. Han är faktiskt en riktig sopa på att vara miljövänlig. Sedan skolan började i augusti månad har killen kört bil till skolan. Och han har inte gjort det en gång, inte två gånger, inte tio, utan varje dag. Det finns två gånger han inte gjort det, men då har bilen varit utlånad. Det här beteendet är inte OK, är vädret inte regn kan man faktiskt cykla 2,5 kilometer. Jag tror jag talar för fler än mig då jag utmämner Calle Bergman till veckans miljöbov.



Skärp dig!
Tyvärr ser läget inte ljust ut då vintern är i antågande och Calle inte lär bli mer cykelsugen av minusgrader..

Over and out, twist and shout

/Miljödetektiven

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hört att det finns två tjejer i sa3 som kör 2 seperata bilar till skolan! ngt att tänka

2010-10-18 @ 22:41:41
Postat av: Johan

Jävla Calle! Hoppas han lär sig en läxa av att blivit blottad här på sidan ;)

2010-10-18 @ 23:19:05
URL: http://he-radio.se
Postat av: SA3 tjej

Hallå anonyma anklagaren! Tror inte riktigt det där stämmer va, var god kolla upp din källa!

2010-10-18 @ 23:34:38
Postat av: Anton peh

Låt hans kropp ruttna för evigt i en mörk grop någonstans i Danmark!

2010-10-19 @ 08:41:41
Postat av: Anna

Såså, nu ska vi inte vara för elaka mot stackars Calle. Påverka honom att skärpa sig så att han har en jord att köra omkring på om 50 år istället :)

2010-10-19 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0